Klacht MKBbedrijven: Malifide verkopers

ditkrijgtnogeenstaartje

Ik werd 25 okt. 2018 gebeld dat ik sinds 2017 op hun website sta met mijn bedrijfsgegevens en dat ik heb aangeven eraf zou willen. Door eerder van hun website verwijderd te worden kon ze eenmalig een aanbieding doen van 198,- excl. btw ipv 298,- excl. btw. Ik heb nooit op hun website gestaan. Ik vroeg naar de overeenkomst van wat er is afgesproken in 2017. Die kon ze niet geven want eerst moest er op een bandje opgenomen worden dat ik akkoord ga met 198,- en eerder wordt verwijderd. Hier ben ik dus ingetuind. Het klopt helemaal niet wat zij zeggen. En nu sta je op een bandje met een akkoord. Ik heb gelijk contact opgenomen omdat ik hier vanaf wil. De mails die ik ontvang zien er erg onprofessioneel uit! Inmiddels een herinnering ontvangen maar dat ga ik natuurlijk niet betalen!
Dit zijn malafide verkopers die denken geld af te troggelen van bedrijven.

Mijn gegevens direct verwijderen van hun website. Ik ben in ieder geval nog niet klaar met hun. Misschien moet eerst maar even de media voor hun neus staan! Eens kijken wat ze dan doen.

MKBbedrijven is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over MKBbedrijven?