Klacht ML Tours: Vliegticket: verandering van luchthaven in land van aankomst

Nancy

Vandaag heb ik bericht ontvangen van ML Tours dat de vluchtgegevens zijn gewijzigd. Ik heb een retourvlucht voor mijn ouders geboekt van Amsterdam naar Tetouan. In een email geeft ML Tours aan dat de luchthaven voor de heenvlucht is gewijzigd van Tanger naar Tetouan. Na de klantenservice gebeld te hebben kreeg ik een vaag verhaal over operationele problemen. Later bleek dat er helemaal geen vluchten meer naar Tetouan worden uitgevoerd. Over de terugvlucht hebben ze niets aangegeven. Op hun site staat nog steeds dat je vluchten naar Tetouan kunt boeken. Ze misleiden consumenten gewoon! Het probleem is dat de vlucht om 22.25 uur vertrekt vanuit Amsterdam en je midden in de nacht in Tanger aankomt. Het gaat hier om oudere mensen met gezondheidsklachten. Na aankomst moeten ze dus nog een taxi nemen naar Tetouan. Vluchten naar Tanger zijn stukken voordeliger dan de prijs die we voor deze tickets moesten betalen!

- Compensatie van de extra kosten. Vluchten naar Tanger zijn goedkoper.
- Compensatie van taxivervoer naar Tetouan

Nancy
    Deze zin moet als volgt: de luchthaven voor de heenvlucht is gewijzigd van Tetouan naar Tanger!
    Nancy
    Zie online een andere klacht over ML Tours op klacht.nl Iemand kreeg medio april te horen dat er niet meer op Tetouan wordt gevlogen vanwege veiligheidsredenen. Nu zeggen ze vanwege operationele problemen. Al die tijd wisten ze dus vluchten naar Tetouan niet doorgaan en misleiden ze consumenten door ze tickets te laten boeken!
    Nancy
    Gisteren nogmaals contact gehad met de klantenservice van MLTours. Ik wilde graag weten wat de status is van mijn klacht. Men kon hier niets over zeggen en ik moest nogmaals een mail sturen en vragen of mijn klacht 'extra aandacht' kon krijgen. Ook werd er aangegeven dat de reactietermijn 3 t/m 6 weken is! Ik heb al eerder aangegeven dat dit echt te laat is als we nog willen uitwijken naar alternatieve vluchten. Er werd mij verzocht om niet meer te bellen. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!

Ook een klacht indienen over ML Tours?