Klacht MMC ziekenhuis: Onterechte factuur MMC

Klachtnummer
# 260035
Gebruiker
C.F. van der Voet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DE KLACHTOp 19 juli 30 minuten op bezoek geweest bij specialist
Dr. Van Eerten van het Maxima Medisch Centrum vanwege buikklachten. Van t voren
heb ik gevraagd wat de kosten zouden gaan worden. Dit kon het MMC niet
doorgeven. Nu heb ik een rekening gekregen van € 322,11 voor zorgproduct 182199045
met omschrijving 1 of 2 poli bezoeken met algemene klachten (volgens de
kostenvergelijker van de consumentenbond bedragen de gemiddelde kosten voor
deze code € 250) Mijn
klacht is, dat je voor 2 bezoeken betaalt terwijl je maar 1 keer een bezoek van
30 minuten hebt gedaan. Als het MMC mijn klacht had verholpen, dan zou ik het
nog kunnen accepteren om € 644 per uur te betalen, maar dat is niet het geval.
Het kan toch niet zo zijn, dat je van te voren niet weet wat de kosten gaan
worden en achteraf een factuur krijgt voor 2 bezoeken terwijl je maar 1 keer
geweest bent.

Ik snap dat de kosten voor de zorg betaald moet worden, maar het lijkt mij meer
dan oneerlijk als dat op deze manier gebeurt.

De oplossing

Ik leef in de ideale wereld, waarin je de kosten moet betalen voor een dienst die je ook daadwerkelijk hebt genoten. Ik ben maar 1 keer op bezoek geweest en daarom zou ik ook maar 1 bezoek gefactureerd moeten krijgen. Het zou rechtvaardig zijn als de factuur slecht € 166,05 zou bedragen. Een creditnota van het MMC zou op zijn plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MMC ziekenhuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MMC ziekenhuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen