Klacht MMZ Wonen B.V.: Ondeugdelijk product na aankoop bankstel

TekinYilmaz

Ik heb van MMZ op 21 augustus 2013 een zwart-witte hoek bankstel gekocht van de type 7034 (2H2L), hierna: ‘het product’. Het product is medio november 2013 geleverd. Op het product is garantie verleend. Het product heeft echter niet de eigenschappen die bij normaal gebruik ervan verwacht mag worden en vertoont gebreken op de volgende punten: -Links aan de bovenzijde van de bankstel sluit en opent niet; -de mechanische ijzeren gedeelte op de bovenzijde van de bankstel is gebroken; - Het leder van de bankstel scheurt en vertoont op meerdere plekken inscheuringen en gebarsten kloven; -Tijdens het zitten in de hoekgedeelte is er een enorme knal waargenomen.
Er is meermaals gecontacteerd met MMZ zonder resultaat. Inmiddels is op 6 februari 2014 , 4 maart 2014 en 22 april 2014 een schriftelijke ingebrekestelling verzonden met een uiterlijke termijn. Tot op heden echter geen deugdelijke reactie of afdoende oplossing van MMZ.

Ik eerste instantie wil ik een deugdelijk product dat voldoet aan de eisen van normaal gebruik. Het product heeft meerdere gebreken, waardoor ik een nieuwe product wens.

Indien dit laatste niet mogelijk is, wil ik mijn geld met rente terug, omdat ik via een krediet heb betaald en wens ik dus om een ontbinding van het contract.

Wij vinden dat MMZ Wonen B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MMZ Wonen B.V.?