Klacht MNF Bank: Geen communicatie mogelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154156
Gebruiker
Hans
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na het aflopen van mijn rente vaste periode van mijn spaarhypotheek, heb ik een voorstel gekregen van de bank over een nieuwe periode met daarbij de nieuwe rente.
Telefonische heb ik hier een vraag over gesteld, waarbij de Bank aangaf deze binnen 10 werkdagen te beantwoorden via mail.
Na het verstrijken van deze periode, na hierover niets gehoord te hebben opnieuw maar weer telefonische contact gezocht. Het antwoord hierop sorry we gaan de afdeling weer een mailtje sturen. Mijn vraag wanneer ik eindelijk antwoord kreeg konden ze niet zeggen.

Gewenste oplossing

Antwoord op mijn gestelde vraag
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    MNF Bank
    Datum
    Geachte heer Commandeur,

    Onze excuses voor het feit dat u niet binnen de gestelde termijn van ons een reactie hebt gekregen. Dat is niet wat u van ons mag verwachten.

    MNF Bank stuurt u vandaag een e-mail met het inhoudelijke antwoord op uw vraag. Dit in verband met het vertrouwelijke karakter van de informatie. Wij vertrouwen erop u hiermee op dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    MNF Bank
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Deze bank moet nog veel leren wat klantenservice is, na totaal 3 * telefonische contact + een klacht in klachtenkompas een antwoord gekregen op mijn vraag.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MNF Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen