Klacht MNF Bank: Hypotheek 25.45.14.170 M. Remers

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 84063
Gebruiker
suniram1944
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Geachte heren Alting & Wildschut (Klantrelaties),
Moge ik U vriendelijk verzoeken om een reactie op mijn e-mail van 1 oktober 2014.
Ik neem aan dat één van de heren de stukken inmiddels boven water heeft kunnen krijgen, want volgens uw moedermaatschappij ABN AMRO werkt MNF zelfstandig en die zouden toch wel een goed archief moeten hebben.
Of moet ik aannemen dat het archief van MNF bij het verhuizen werd vernietigd?
Daar ik wat ongeduldig ben geworden geef ik u tot maandag 24 november de tijd om mij een reactie te geven. Hierna zal ik verdere stappen moeten ondernemen met DNB daar MNF en ABN AMRO volgens mij verstoppertje speelt met klanten.
Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen.
mvgr

De oplossing

7 reacties

  1. Auteur
    MNF Bank
    Datum
    We hebben uw klacht in behandeling en we hebben de heer Remers een e-mail gestuurd wat wij gaan doen om dit op te lossen. ^Leo
  2. Auteur
    suniram1944
    Datum
    Mijn dank voor uw late reactie en hoop dat u spoedig met een goed verhaal komt. ABN AMRO adviseerde mij het voor te leggen bij DNB.
    mvgr
  3. Auteur
    MNF Bank
    Datum
    We hebben u net een e-mail gestuurd met daarin het antwoord op uw vraag. Onze excuses dat zo lang geduurd heeft, maar ik hoop dat uw klacht hiermee afgehandeld is. ^Leo
  4. Auteur
    MNF Bank
    Datum
    We hebben u net een e-mail gestuurd met daarin het antwoord op uw vraag. Onze excuses dat zo lang geduurd heeft, maar ik hoop dat uw klacht hiermee afgehandeld is. ^Leo
  5. Auteur
    suniram1944
    Datum
    Geachte heer Wildschut,
    Bedankt voor uw informatie, maar volgens mij werd er reeds in 1989 een woekerpolis afgesloten f 274,00 pm (€ 124,34) en november 2009 € 198,00 (f 436,33). De waarde van de Polis werd echter niet verhoogd.
    Gaarne uw reactie.
    Met vriendelijke groet
    M. Remers
  6. Auteur
    MNF Bank
    Datum
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een mail gestuurd. Ik vertrouw erop dat ik hiermee uw klacht heb afgehandeld^Leo
  7. Auteur
    suniram1944
    Datum
    Zal het met Alliance opnemen
    dank voor het trage verkeer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
suniram1944
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MNF Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen