Klacht MNF Bank: Hypotheek 25.45.14.170 M. Remers
Details
Klacht
Geachte heren Alting & Wildschut (Klantrelaties),Moge ik U vriendelijk verzoeken om een reactie op mijn e-mail van 1 oktober 2014.
Ik neem aan dat één van de heren de stukken inmiddels boven water heeft kunnen krijgen, want volgens uw moedermaatschappij ABN AMRO werkt MNF zelfstandig en die zouden toch wel een goed archief moeten hebben.
Of moet ik aannemen dat het archief van MNF bij het verhuizen werd vernietigd?
Daar ik wat ongeduldig ben geworden geef ik u tot maandag 24 november de tijd om mij een reactie te geven. Hierna zal ik verdere stappen moeten ondernemen met DNB daar MNF en ABN AMRO volgens mij verstoppertje speelt met klanten.
Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen.
mvgr
Gewenste oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.