Klacht Mob24-7: Niet bestelde ringtones in rekening gebracht

Monique Venema

Omdat mijn rekening van mijn mobiele telefoon enorm hoog was ben ik gaan bellen met mijn provider hoe dat kwam. Na wat onderzoek kwam eruit dat ik ringtones besteld zou hebben. Echter is dit waar. Ik heb een iphone4 en kan alleen via itunes ringtones op mijn telefoon zetten. Na verder onderzoek kwam ik o.a uit bij Mob24-7 die ik daaromtrent een email stuurde om het geld terug te storten, waarop ik als antwoord kreeg dat er op 17 mei om 9.50 de ringtone hoeren neuken niet meer werken van de newkids is besteld en daarmee een ringtone abonnement is gestart. via een site. Aangezien ik dit niet heb gedaan (op die datum lag ik in het ziekenhuis) wil ik het bedrag gewoon terug hebben. Het lijkt mij dat zij ook kunnen zien met wel ipadres dit abonnement is gestart. Bovendien heb ik die ringtones ook niet ontvangen die in de weken na 17 mei in rekening zijn gebracht anders had ik wel eerder alarm geslagen. Dit kan ook niet om eerder vermelde reden dat dat nu eenmaal niet kan op een iphone.

Terugbetalen van de in rekening gebrachte ringtones

Wij vinden dat Mob24-7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mob24-7?