Klacht Mobicarsystems.nl: Onmenselijk

sad Niet opgelost
Onmenselijk

Aankoop van 3de stoplicht ford fiesta bj 2002 aan 45€
Bij ontvangst bleek dat dit echt niet het gevraagde artikel was.
Ook met uitpakken kwam hier 1 van de kabeltjes los.
Bij levering zat een retour bon bij voor schade of verkeerd besteld artikel, dit ingevuld en opgestuurd tot heden kreeg ik persoonlijk geen reactie.
Na lange tijd met wat opdringerige mails te sturen kreeg ik contact en men zijn dat men retour is afgekeurd!
Als ik die vraag stelde geen antwoord waarom en hoe ik stelde zelf vast dat dit te maken heeft met het draadje.
Waar ik op zij dit valt onder garantie! Neen is de reactie van meneer.
Geen alternatief en oplossing, als dit zo met al de klanten die daar een aankoop doen en zo een service bieden, dan stel ik mij de vraag waarom bestaan dan zo winkels nog! Die mensen manipuleren en bedriegen op verkoop dit is diefstal deze personen mogen ze zwaar straffen.
Dan koop je iets van je buurland! Zeer erg!

Extra informatie
Mobi Car Systems

Gewenste Oplossing
Mijn oplossing is 1 het juiste artikel te bezorgen of het betaalde bedrag terug te storten.

Wij vinden dat Mobicarsystems.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Onmenselijk
Oud stuk zal terug verzonden worden naar mij toe. Garantie is via wet niet uitgevoerd.

Ook een klacht indienen over Mobicarsystems.nl?