Klacht Mobicarsystems.nl: Onmenselijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 375583
Gebruiker
Onmenselijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aankoop van 3de stoplicht ford fiesta bj 2002 aan 45€
Bij ontvangst bleek dat dit echt niet het gevraagde artikel was.
Ook met uitpakken kwam hier 1 van de kabeltjes los.
Bij levering zat een retour bon bij voor schade of verkeerd besteld artikel, dit ingevuld en opgestuurd tot heden kreeg ik persoonlijk geen reactie.
Na lange tijd met wat opdringerige mails te sturen kreeg ik contact en men zijn dat men retour is afgekeurd!
Als ik die vraag stelde geen antwoord waarom en hoe ik stelde zelf vast dat dit te maken heeft met het draadje.
Waar ik op zij dit valt onder garantie! Neen is de reactie van meneer.
Geen alternatief en oplossing, als dit zo met al de klanten die daar een aankoop doen en zo een service bieden, dan stel ik mij de vraag waarom bestaan dan zo winkels nog! Die mensen manipuleren en bedriegen op verkoop dit is diefstal deze personen mogen ze zwaar straffen.
Dan koop je iets van je buurland! Zeer erg!



Extra informatie
Mobi Car Systems

De oplossing

Gewenste Oplossing
Mijn oplossing is 1 het juiste artikel te bezorgen of het betaalde bedrag terug te storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobicarsystems.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onmenselijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oud stuk zal terug verzonden worden naar mij toe. Garantie is via wet niet uitgevoerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Mobicarsystems.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen