Opgelost door Mobico: Te lang doen over een klacht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 418748
Gebruiker
Noah
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in december een iPhone X gekocht, die bleek defect te zijn. Meteen opgestuurd en nu wacht ik al bijna meer dan een maand op mijn telefoon. Dit is niet de eerste keer dat ik een telefoon koop bij mobico, ik heb nooit problemen gehad. Maar deze keer duurt het toch wel echt te lang.

De oplossing

Graag een nieuwe/ werkende telefoon zsm

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Noah
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Mobico?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen