Klacht Mobicross: Al 3 maanden geen tv

Klachtnummer
# 144253
Gebruiker
Marieke Franke- Van den berg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Helaas hebben wij ook zeer slechte ervaringen met Mobicross. Wij hebben al 3 maanden geen tv. Inderdaad. 3 maanden. Op hun advies een monteur laten komen. Indien de fout bij ons lag, zouden kosten voor ons zijn. Grapje zeker? Fout ligt bij hen en tot op heden de kosten a 50 euro niet teruggekregen. Contact met de klantenservice is zeer vermoeiend. Passief-aggressieve houding. Geen terugkoppeling, geen updates en geen geld terug.

Wij hebben alle aanwijzingen opgevolgd..dagen met de klantenservice aan de lijn gehangen. Het werkt niet, Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Oh ja; ze gaan wel hun uiterste best doen om ons zo snel mogelijk te laten overstappen. Nou Mobicross, wat ontzettend attent van jullie!!!.50 Euro monteur en 3x 20 euro kosten abonnement tv = 110 euro. Wij betalen onze laatste nota niet.
Gelukkig hebben we in het nieuwe jaar weer een andere provider.

Gewenste oplossing

Wij willen de kosten voor de monteur terug, en de 3 maanden abonnementskosten a 21 euro per maand. Maw: laat de laatste factuur vervallen. Wij betalen hem namelijk niet.

Het zou fijn zijn als ze verder nog een compensatie zouden geven voor de uren werk en belkosten die we ook hebben gemaakt.

1 reactie

  1. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte mevrouw Franke,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u op 23-12-2015 onderstaande mail verzonden:

    Het spijt ons te vernemen dat u de service van Mobicross als slecht ervaart. Wij streven er naar om onze klanten naar tevredenheid te helpen. Wij hebben al het mogelijke binnen ons bereik gedaan om het probleem te verhelpen. waaronder nieuwe hardware leveren en meerdere onderzoeken.

    Wij hebben diverse malen contact gehad met KPN het probleem is niet te achterhalen. KPN blijft aangeven dat het een InHome probleem is.

    Uiteraard willen wij onze klanten behouden en zullen daarom niet zomaar aangeven om over te stappen naar een andere provider.. Omdat wij natuurlijk wel willen dat u gewoon gebruik kunt maken van uw aansluitingen en TV kunt kijken hebben wij de overstap mogelijk gemaakt.

    Wij vinden het erg vervelend dat wij u niet hebben kunnen helpen terwijl wij al het mogelijke hebben gedaan en zullen u daarom crediteren voor de abonnementskosten van de factuur van december.

    Daar u nog wel een mobiele aansluiting bij Mobicross heeft dient u de kosten hiervan uiteraard wel te voldoen. Wij zullen echter de abonnement kosten voor DSL, TV en Vast aan u crediteren dit is voor de maand decembereen bedrag van € 45,11 waardoor er op de factuur nog een bedrag overblijft van € 39,47.

    Graag willen wij u verzoeken alleen het bedrag van € 39,47 aan Direct Pay over te maken. De kosten van de maanden oktober en november zullen wij ook corrigeren.

    Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en een passende oplossing te hebben geboden. Mocht u nog vragen hebben kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross

Ook een klacht indienen over Mobicross?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen