Klacht Mobicross: Al 3 maanden geen tv
Details
Klacht
Helaas hebben wij ook zeer slechte ervaringen met Mobicross. Wij hebben al 3 maanden geen tv. Inderdaad. 3 maanden. Op hun advies een monteur laten komen. Indien de fout bij ons lag, zouden kosten voor ons zijn. Grapje zeker? Fout ligt bij hen en tot op heden de kosten a 50 euro niet teruggekregen. Contact met de klantenservice is zeer vermoeiend. Passief-aggressieve houding. Geen terugkoppeling, geen updates en geen geld terug.Wij hebben alle aanwijzingen opgevolgd..dagen met de klantenservice aan de lijn gehangen. Het werkt niet, Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Oh ja; ze gaan wel hun uiterste best doen om ons zo snel mogelijk te laten overstappen. Nou Mobicross, wat ontzettend attent van jullie!!!.50 Euro monteur en 3x 20 euro kosten abonnement tv = 110 euro. Wij betalen onze laatste nota niet.
Gelukkig hebben we in het nieuwe jaar weer een andere provider.
Gewenste oplossing
Wij willen de kosten voor de monteur terug, en de 3 maanden abonnementskosten a 21 euro per maand. Maw: laat de laatste factuur vervallen. Wij betalen hem namelijk niet.Het zou fijn zijn als ze verder nog een compensatie zouden geven voor de uren werk en belkosten die we ook hebben gemaakt.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.