Klacht Mobicross: Automatische incasso probleem sinds overname van Euphony abonnement door Mobicross

Eefjegilbert

Sinds de overname van Euphony door Mobicross is geen enkele automatische incasso geïnd. Eind 2014 kwam dit toevallig aan het licht toen MC me belde met de vraag of ik mijn abonnementen wilde verlengen met 2 jaar, waarop ik heb toegezegd.
Ik vroeg ze waarom ik sinds de overname geen enkele factuur van MC zag. Ik heb hiervoor geen betalingsherinneringen gekregen en ook geen bericht van mijn bank (ING) dat er een incasso afgekeurd was. Er bleek dat ik een kleine 1000 euro achterstand had opgebouwd.
Ik heb toen met Directpay voor een afbetalingsplan afgesloten en heb dat steeds netjes op tijd betaald.
Daarna nog met MC gebeld om dit te bevestigen EN om te vragen of mijn automatische incasso probleem ondertussen al was opgelost. MC gaf aan van wel.
In maart kreeg ik een bericht dat mijn verbindingen over 15 minuten zouden worden afgesloten want ik betaalde niet. MC kon niet helpen en gaf een (DP) nummer wat niet bestond, Via het centrale nummer van DP konden ze me ook niet helpen.

Ik wil zeker het bedrag wat ik verschuldigd ben betalen. Maar dan verwacht ik dat OF Mobicross OF Direct Pay me helpt om hoe ik dat voor elkaar krijg.
Verder wil ik mijn contract opzeggen omdat ik werkelijk perplex sta van het totale gebrek aan communicatie met de klant. Zeker als het een klant betreft die bereid is om naar oplossingen te zoeken. Ik kreeg geen heldere informatie, er is tegen mij gelogen dat mijn automatische incasso in orde was terwijl dat duidelijk niet zo was en dan als klap op de vuurpijl had ik 15 minuten voor de afsluiting waarin NIEMAND me wilde helpen en wat ik aan info kreeg was een onbestaand nummer.

Mobicross is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Mobicross?