Klacht Mobicross: Kosten mobiele data
Details
Klacht
Had bij Euphony een contract dat een op een is overgenomen door Mobicross. Dit werd telefonisch medegedeeld. Het bestaande contract hield alleen bellen en sms in nu rekent Mobicross kosten voor data verkeer waarvoor ik niet heb gevraagd . Ik ben bereid om de telefoon- en sms kosten te betalen maar niet voor het dataverkeer.Na opzeggen van het contract per 24 september zijn de kosten gestegen tot over de 200 Euro
Heb meerdere keren contact opgenomen met Mobicross via Email maar zij blijven volhouden dat ik het data verkeer moet betalen. Op de vraag of zij mijn het contract willen opsturen krijg ik (nog) geen antwoord.
Ze hadden tijdens de overgang van contract duidelijk moeten stellen d.m.v. een schrijven dat ik moet betalen als ik data verbruik. Dit is mij nooit verteld en ik wist ook niet dat ik data kon gebruiken. Overigens heb ik de data nooit bewust gebruikt omdat ik ervan uit ging dat het contract allen bellen en sms'en inhield.
I
Gewenste oplossing
Wens niet te betalen voor een product waarvoor ik niet gevraagd hebDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.