Opgelost door Mobicross: Ongevraagde mail van mobicross meg faktuur.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141506
Gebruiker
Gerardheij
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Krijgen ongevraagde mail van dit bedrijf met de melding dat de raktuur klaar staat.
Of we willen inloggen met gebruikersnaam en wzchtwoord.
Dacht t niet. Ken het bedrijf niet. Hinderlijk en met telefonische vraag om hiermee te stoppen wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Stoppen met deze hinderlijke onzin.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte heer Heij,

    Hartelijk dank voor onderstaande mail welke wij in goede orde hebben ontvangen.

    Om u volledig van dienst te kunnen zijn vernemen wij graag een klant/debiteurnummer van u.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross

  2. Auteur
    Gerardheij
    Datum
    057938094 is klantnummer terwijl ik nooit klant ben geworden....
  3. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte heer Heij,

    Bedankt voor het toesturen van het klant nummer. Het betreft hier een aansluiting voor DSL, vaste telefonie ( 0505010913 )en tv op onderstaande adres gegevens:

    J. Heij
    Stinsenweg 50
    9301WN Roden

    Graag vernemen wij van u of deze gegevens u bekend zijn.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross
  4. Auteur
    Gerardheij
    Datum
    Ik ben G C Heij en im woon in Hilversum.......
  5. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte heer Heij,

    Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Wij hebben in ons systeem gezien dat het email adres van J. Heij op 01-09-2015 is aangepast naar u email adres.

    Wij zullen u email adres verwijderen en zorgen dat u geen meldingen/factureren meer van ons zult ontvangen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross

  6. Auteur
    Gerardheij
    Datum
    Heg is te gek voor woorden dat ik als volledig buitenstaander een fout van mobicross in mijn eigen tijd moet gaan rechtbreien.
    Leve de automatisering, maar is hopelijk opgelost. Mocht ik ooit nog geconfronteerd worden met mail van deze firma verdwijnt het in de spam map en zoeken ze het maar uit.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mobicross?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen