Klacht Mobicross: Onterecht afgesloten

Klachtnummer
# 70449
Gebruiker
benjamin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben op heden afgesloten voor internet tv en bellen van euphony/mobicross
Ik ben zelf adviseur geweest bij euphony en heb uiteraard mij zelf als klant gemaakt
Nadat wij als adviseurs te joren kregen dat het bedrijf falliet ging
Hebben wij nu zeker al een jaar geen betalingen ontvangen
Dat is ook de reden dat ik hun niet ben gaan betalen todat ik eventueel mijn zuur verdiende verdiensten zou krijgen
Dat is ze op heden nog steeds niet gelukt
Na vele telefoontjes plegen en mails schrijven heb ik nog steeds niks vernomen van het geld wat ik nog van ze krijg.
Tot op vandaag na dat ik afgesloten ben...
Wat zouden jullie mij kunnen adviseren om met een bedrijf. Die niks doet voor hun ex medewerkers om alsnog. Geld te krijgen of de kosten die zei nu ineens willen hebben van mij kwijt te schelden

De oplossing

Geen kosten
Contract opzeggen
En de incasso kosten niet betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mobicross is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mobicross?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen