Klacht Mobicross: onterechte facturen
Details
Klacht
Mobicross heeft onterecht onze telefoonlijn via hun diensten laten lopen. We hebben geprobeerd dit te beëindigen maar ze blijven maar facturen sturen en incasso bureau's op ons af te sturen! Inmiddels al 2 verschillende! Ik heb diverse mails gestuurd ongeveer 1 1/2 jaar geleden. Daarna niks meer gehoord tot 24 februari 2016 brief van incasso bureau! Weer brief terug geschreven dat de vordering niet terecht is. Krijg ik van weer een ander incasso bureau Quality credits een vordering van de maand februari 2016 .Ik heb contact opgenomen met mobicross en gevraagd naar een evt. contract waaruit blijkt dat ze dit maar kunnen blijven doen, maar dat is er niet meer!! Maar ze staan in hun recht zeggen ze! Aub help
Vriendelijke groet,
Els Vos
Gewenste oplossing
Alle onterechte vorderingen laten vallen!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.