Klacht Mobicross: onterechte facturen

Klachtnummer
# 161839
Gebruiker
salon shiva
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mobicross heeft onterecht onze telefoonlijn via hun diensten laten lopen. We hebben geprobeerd dit te beëindigen maar ze blijven maar facturen sturen en incasso bureau's op ons af te sturen! Inmiddels al 2 verschillende! Ik heb diverse mails gestuurd ongeveer 1 1/2 jaar geleden. Daarna niks meer gehoord tot 24 februari 2016 brief van incasso bureau! Weer brief terug geschreven dat de vordering niet terecht is. Krijg ik van weer een ander incasso bureau Quality credits een vordering van de maand februari 2016 .
Ik heb contact opgenomen met mobicross en gevraagd naar een evt. contract waaruit blijkt dat ze dit maar kunnen blijven doen, maar dat is er niet meer!! Maar ze staan in hun recht zeggen ze! Aub help

Vriendelijke groet,
Els Vos

Gewenste oplossing

Alle onterechte vorderingen laten vallen!

3 reacties

  1. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte mevrouw Vos,

    Hartelijk dank voor onderstaande bericht welke wij in goede orde hebben ontvangen.

    Wij hebben in het verleden de facturatie uitbesteed aan Directpay. Sinds februari 2016 hebben dit weer in eigen handen. Het is voor ons niet na te gaan wanneer en op welke manier zij u hebben geïnformeerd over openstaande posten. Daarvoor zou ik u willen verwijzen naar Directpay 0180 691 655.

    Op dit moment zijn er drie actieve aansluitingen bij Mobicross. U heeft aangegeven een opzegging gedaan te hebben waar wij geen schriftelijke bevestiging van hebben mogen ontvangen. Indien u deze opzegging nogmaals kunt sturen zullen wij een correctie maken tot het moment van de opzegging.

    Omdat het hier een contract betreft met ingangsdatum 2005 hebben wij u uitgelegd dat wij deze niet meer in ons bezit hebben daar dat maximaal 7 jaar bewaard moet worden.

    Het feit dat u al jaren maandelijks de melding per mail krijgt dat er een factuur klaar staat betekend dat er een contract is.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross






  2. Auteur
    salon shiva
    Datum
    Augustus 2014 is er email contact geweest met mevr. Dumus ik heb toen per direct opgezegd!(ik heb alle email contact in mijn bezit) Met een (volgens jullie) opzegtermijn van 3 maanden (wat nog valt te bezien) heb ik in november de laatste rekening betaald. Bij de werkwijze van mobicross zet ik grote vraagtekens en heb dit dan ook gemeld bij het ACM ). Zoals ook gezegd tegen incassobureau's ga ik ervan uit dat jullie de invordering staken!! Anders ben ik genoodzaakt dit over te dragen aan onze ad
  3. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte mevrouw Vos,

    Hartelijk dank voor u reactie.

    Wij hebben de klantenservice vanaf 01-09-2015 weer in eigen handen genomen voorheen was dit uitbesteed. Wij hebben in het systeem een melding gezien op 14-10-2014 waarbij u telefonisch contact heeft gehad met mevr. Durmus. Zij heeft daarbij aangegeven dat er op dat moment nog geen opzegging is ontvangen.

    Om u volledig van dienst te kunnen zijn en de opzegging met terugwerkende kracht te kunnen verwerken ontvangen wij van u graag de correspondentie waarin is bevestigd per wanneer de diensten zouden worden opgeheven.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross

Ook een klacht indienen over Mobicross?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen