Klacht Mobicross: opzeggen

Klachtnummer
# 131755
Gebruiker
willyvanwordragen
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ze hebben me afgesloten telefoon en internet ze willen dat ik de volledige bedrag betalen dus heb ik ze geblokkeerd

Gewenste oplossing

Ik wil geen lidmaatschap zijn kunnen jullie daar is mee

4 reacties

  1. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Wordragen,

    Zoals telefonisch besproken stuur ik u hierbij een bevestiging van actie die wij voor u zullen ondernemen.

    U heeft aangegeven alle hardware retour te hebben gestuurd waardoor u geen gebruik meer kunt maken van de diensten. Uit coulance zullen wij de aansluitingen per direct opzeggen. Echter kunnen wij de openstaande facturen niet voor u crediteren en dient u deze zo spoedig mogelijk te betalen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross







  2. Auteur
    willyvanwordragen
    Datum
    klachtnr #1317755 ze sturen nog steeds factueren maar ik niks meer van hullie geen modem +tv kasten wat doe ik daar aan
  3. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Wordragen,

    Zoals eerder aangegeven hebben wij nooit een opzegging mogen ontvangen. U heeft er voor gekozen de hardware retour te sturen maar dat betekend niet dat daarmee het abonnement wordt beëindigd. Uit coulance hebben wij de aansluitingen per direct opgeheven zoals aangegeven in de mail van 20-10-2015.

    Wij kunnen dan ook de openstaande facturen niet voor u crediteren en dient u deze zo spoedig mogelijk te betalen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross
  4. Auteur
    Mobicross
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Wordragen,

    Zoals eerder aangegeven hebben wij nooit een opzegging mogen ontvangen. U heeft er voor gekozen de hardware retour te sturen maar dat betekend niet dat daarmee het abonnement wordt beëindigd. Uit coulance hebben wij de aansluitingen per direct opgeheven zoals aangegeven in de mail van 20-10-2015.

    Wij kunnen dan ook de openstaande facturen niet voor u crediteren en dient u deze zo spoedig mogelijk te betalen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Patricia Snijder
    Mobicross

Ook een klacht indienen over Mobicross?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen