Klacht Mobicross: Rekeningen ondanks dat ik al een half jaar weg ben

JaVo

Sinds 04-07-2014 ben ik overgestapt naar KPN wat ook bevestigd is. Ondanks deze bevestiging van Mobicross krijg ik sinds juli van dit jaar rekeningen, die ik allemaal laat storneren, driegbrieven met incassobureau's en een kort geding. Dit alles laat mij verder volkomen koud het is alleen lastig iedere keer weer facturen te ontvangen en deze terug te laten boeken ondanks dat ik al mijn diensten heb opgezegd.
Maar bij die kaaskoppen van Mobicross gaan ze ervanuit dat we nog steeds een huwelijk hebben dat ze om welke reden dan ook niet willen ontbinden terwijl de liefde van mijn kant allang is verdwenen. Nu, december 2014, kreeg ik na twee maanden ineens weer een rekening terwijl ik er naar nu blijkt weer ten onrechte van uitging dat het nu eindelijk geregeld was.

Ophouden met mij ten onrechte sturen van rekeningen en dreigen met incassobureau's.
Nogmaals het laat mij volkomen koud wat u doet als u maar iets doet en dat is al mijn gegevens uit al uw bestanden te verwijderen en mij te ontzien van uw fake rekeningen.
Als u het hier niet mee eens bent zet dan uw dreigementen eindelijk eens door en zend mij die deurwaarder of ga een kort geding aan. Ik sta volkomen in mijn recht en heb het volste vertrouwen dat een rechter met mij meegaat en niet met u. Zonde van de kosten die u daarvoor moet maken.

Mobicross is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Mobicross?