Klacht Mobiel.nl: Eens mobiel.nl ... maar nooit meer!!

Klachtnummer
# 297462
Gebruiker
M.M. Maliepaard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mobiel J7 met abo genomen voor onze dochter. Pakketje komt binnen alles uitgepakt (afval zoals karton enz. weggegooid) dochter in de wolken. Dat duurde maar kort omdat bij het gereedmaken we erachter kwamen dat het toestel zeer slecht reageerde op het aanraak scherm, soms 2 a 3 keer tikken en scrollen deed hij al helemaal niet. Gebeld met mobiel .... sorry omruilen voor een nieuwe gaat niet want het doosje is er niet meer .... Oke, dan maar repareren dat is ook mogelijk.... tenminste dat werd gezegd. Dan komt er een mail binnen mobiel is niet kapot we sturen hem weer retour. Sorry ... hij is kapot!
Ach ja ... we zitten nog in de bedenktijd ... dan sturen we gewoon alles retour en veel plezier ermee toch! Ehhh.... of we dan toch ff 49,60 willen betalen .. want het doosje zit er niet bij.... Ja ... maar jullie sturen toch een kapotte mobiel op??
Het is of repareren of een nieuw toestel. Maar geen van beide is mogelijk bij mobiel.nl

Een zeer slechte internetwinkel met een uitermate slechte service!!

De oplossing

Een nieuwe J7 opsturen en het abonnement zou doorgelopen hebben.
Reparatie was ook mogelijk ... maar ook dat is onmogelijk bij mobiel.nl
We hebben ook zo onze bedenkingen of ze de kunde in huis hebben hiervoor ...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties