Klacht Mobiel.nl: Extrakosten niet vermeld bij het afsluiten van een mobile abonnement via gsmwijzer.nl of mobiel.nl

Klachtnummer
# 340738
Gebruiker
SonyXperia111
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11-11-2018 een mobiel abonnement afgesloten bij gsmwijzer.nl/mobiel.nl. Het ging over een abonnement bij Telfort wat zou maandelijk 20.51 euro kosten inclusief 7,- euro toestelkosten. Eenmalig heb ik 48,- bij het afsluiten van mijn abonnement aan gsmwijzer betaald. Er was geen sprake van extra afsluitkosten van Telfort. Ik ging ervan uit dat de extra afsluitkosten inclusief waren.
In mijn gsmwijzer contract staat geen opmerking naar extra afsluitkosten van de provider. Vandaag kreeg ik mijn eerste factuur van Telfort. De abonnementskosten zijn 30,75 euro anders als in mijn gsmwijzer contract. Daarnaast moet ik 20,- euro afsluitkosten betalen, die niet vermeld was in mijn gsmwijzer contract. In totaal moet ik 50.75 euro betalen. Daarnaast is mijn abonnementskosten anders als in de contract.
Op de forum van gsmwijzer.nl heb ik zojuist gelezen dat je eventueel extra afsluitkosten moet betalen aan je mobile provider. DAT IS EEN OPLICHTERIJ! dat ze bij het afsluiten van een contract niet vertellen of vermelden in je contract. Als dat een standaard praktijk is dan adviseer ik NIET via gsmwijzer.nl of mobiel.nl een mobile abonnement af te sluiten .

De oplossing

Kosten declareren zoals als het vermeldt is in mijn contract.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties