Klacht Mobiel.nl: Garantie word door Mobiel.nl afgewimpeld alsof het onze eigen schuld is

Klachtnummer
# 518400
Gebruiker
liefelijke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een samsung telefoon gekocht samsung galaxy A41 .
Op de datum okt 2020.
Ruim 4 mnd oud dus
Deze is volgens de beschrijving stof en waterdicht volgens de norm IP68.
Dit betekend : stofdicht en te gebruiken onder water.
Nu is de telefoon in het water gevallen voor de helft en ca 15 seconden.
Gebeld naar Mobiel.nl
Het eerste wat Mobiel .nl vertelde was dat dat buiten de garantie zou vallen!!!!
Ze kunnen hem wel repareren voor €125 dat weten ze op voorhand al.

De oplossing

Nieuwe telefoon leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mobiel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen