Klacht Mobiel.nl: hulp nodig

A. Versteeg

Op 11 februari heb ik bij mobiel.nl een Samsung Galaxy A3 Gold 2017 besteld. Deze werd keurig binnen n paar dagen geleverd. Nadat ik de telefoon heb gecheckt op beschadigingen en goede werking heb ik m weer uitgezet en weggelegd. Op 8 april hebben wij de telefoon aan onze dochter cadeau gegeven voor haar 11e verjaardag. Al na 1 dag op zondag 9 april ging de telefoon op zwart en deed niets meer. Op 10 april heb ik de telefoon ter reparatie weggebracht naar de Phone House Emmen welke op de website werd vermeld als n Samsung Repair Center. Mij werd verteld dat de telefoon met n weekje weer gereed zou zijn. Inmiddels zijn we 3 1/2e week verder en is er nog geen enkel zicht op wanneer de telefoon gereed is. Als ik bel – dat heb ik inmiddels al 5 x gedaan – wordt mij verteld dat het wachten is op “” een stukje tape”” zodat de telefoon weer waterdicht kan worden afgemonteerd. Dit hoor ik nu al 2 weken en is voor mij onbegrijpelijk.

hulp bij het oplossen van dit probleem

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mobiel.nl?