Opgelost door Mobiel.nl: Ik werd een defecte telefoon opgestuurd en nu willen ze het niet omruilen.

mandyhooij11

Hallo,
Ik heb twee weken geleden mijn abonnement verlengd en kreeg een iPhone 7plus.eerste keer toen ik het toestel oplaadde deed de oplader het niet.en als het wel oplaadde dan duurde het heel erg lang voordat hij vol was. als ik aan de telefoon was hoorde niemand mij en ik hen ook niet.de telefoon zat vast.het hoorde een nieuwe telefoon te zijn, waarom zoveel problemen?de eerste dag toen ik de telefoon kreeg heb ik meteen een hoes en screen protector omgedaan. Na een week vol frustratie heb ik de telefoon opgestuurd. Ik ga altijd netjes met mijn telefoons om.Altijd! Ik belde net om naar de status te vragen en er werd mij verteld dat mijn telefoon niet omgeruild kon worden omdat het een kras heeft! W A T? Ik belde met mobiel.nl en ik zei dat er geen kras op zat. De mevrouw zei dat die foto heel erg is vergroot. Als je er zo naar kijkt zie je niets. W A T?dus eerst krijg ik een defecte telefoon en nu word het gerepareerd en moet ik 2 jaar met een telefoon mee dat vanaf het begin een HELEBOEL mankementen had. Dit is niet correct. Ik ben al 2 jaar klant en ben altijd loyaal gebleven.

Ik zou graag mijn telefoon omgeruild willen.

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

mandyhooij11