Klacht Mobiel.nl: in de kou laten staan

bozenklant

ik heb netjes mobiel.nl gevraagd waar ik mijn mobiel met vochtschade kan laten maken mijn mobiel lg g6 is namelijk volledig waterdicht maar hun wouden dan toch dat ik hem opstuurde naar dynafix omdat ik op dat moment het vertrouwen had in mobiel.nl heb ik nooit op dynafix gezocht hoe het bedrijf te werk gaat of er klachten zijn. ik kreeg netjes 3 dagen later een mail waarin stond dat hij val schade had.
het is niet mogelijk want ik had er net een nieuwe glasplaatje op gezet en hem in bobbeltjes papier gedaan. in een mooi stevig doosje.ik heb 2 mailtjes gestuurd geen reactie. nou voor 45cent per min gebeld 8min later word er gezegt sorry er zit een barst in het scherm en water in de oplaat aangetroffen maar u moet eerst het scherm laten maken om het vocht te laten maken. hoe kan dit nou? en of ik nog een foto heb voor het versturen om te bewijzen dat het mijn schuld niet is hoe omgekeerde wereld is dit? mobiel.nl zegt je zoekt het maar met dynafix uit wie kan mij nou helpen?

dat ze me niet van het kastje naar de muur sturen en dat ze me helpen met mijn klacht

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!