Klacht Mobiel.nl: klacht mobiel.nl

Klachtnummer
# 327287
Gebruiker
anni1964
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij mobiel.nl eenmobiel met abb..van Hollands nieuwe aangeschaft. De factuurdatum is 17 september 2018.Bij dit abb.heb ik een Samsung Galaxy J6 Gold besteld en die kreeg ik dan ook keurig thuis gestuurd. Echter na 2 en halve week merkte ik dat het opladen trager ging. Ik zag ineens dat het oplaadsnoertje kapot was en wel aan de kant waar hij de telefoon ingaat.Ik nam contact op met mobiel.nl. Zij lieten mij weten dat ik het snoertje op kon sturen naar een antwoord nummer en ik moest dan de factuur ook toevoegen. naar Websend BV
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschenda Alles gedaan en donderdag 11 okt. j.l op de post gedaan. Maandag 15 okt kreeg ik ene mail van mobiel.nl waarin het volgende stond;;
Beste Angeline,

De retourenafdeling heeft je defecte accessoire ontvangen en in behandeling genomen. Helaas wordt het doorslijten van de kabel gezien als gebruikersschade, waardoor er niet langer garantie op de kabel zit. We zullen de kabel dan ook kosteloos aan je retourneren.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Mobiel.nl

Ik had het toestel net krap een maand binnen en nu al zeiden ze dat het gebruikersschade was en dus niet onder de garantie viel. Ik vond het knap van ze dat ze dat konden zeggen. Ik had het toestel net iets meer dan 3 weken en het oplaadsnoertje is zo kort, dat ik mijn mobiel beste aan de laptop kan opladen en dan zorg ik er nog voor, dat hij recht ligt betreft snoer zodat er geen breuken in kunnen komen. Ik heb Samsung gebeld en die lieten mij weten het ook vreemd te vinden dat mobiel.nl zegt dat het gebruikersschade is en dat dan al na drie weken. Samsung zegt dat het waarschijnlijk een zwakke plek al in de kabel is geweest.Op mijn vraag of ik nu mijn mobiel met een ander snoertje van ander merk op kan laden, liet Samsung weten, dat dat niet bevordelijk is voor de batterij van mijn Samsusng.Met andere woorden, ik heb nu net iets meer dan een maand een nieuw toestel met abb. en ik kan het iet meer opladen.Ik heb maandag 15 okt. mobiel.nl gelijk gebeld n.a.v de mail en de medewerkster die ik sprak, zou mij later terug bellen omdat ze contact op zou nemen met de betreffende afd. Ik ben niet meer terug gebeld. Zelf laat in de middag hun were gebeld en nu werd mij te verstaan gegeven ene mail te sturen naar de aftersales afd. aftersales@mobiel.nl. dat ook dan gedaan. Geen antwoord. Ik vind dit zo een waardeloos iets van mobiel.nl..nogmaals iRot zaak mobiel.nl

De oplossing

ik wil gewoon een nieuwe oplaadkabeltje voor mijn Samsung Galaxy J6 van mobiel.nl zodat ik mijn Sam,sung weer op kan laden en dus dan ook were kan gebruiken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties