Klacht Mobiel.nl: Men hoort mij als een robot, onverstaanbaar aan de telefoon.

Leeuwaarde2

Ik heb op 15 oktober 2019 mijn telefoon abonnement via mobiel.nl verlengd omdat ik de Nokia 9 Pureview graag wilde hebben en T-Mobile die niet heeft. Toen ik na 2 weken de telefoon gebruikte om de huisarts te bellen kon zij mij niet verstaan en verbrak de verbinding tot 2 keer toe. Ik moest een andere telefoon lenen om te bellen. Van mijn kinderen kreeg ik te horen dat ik als een een robot klonk. Deze klacht heb ik aan mobiel.nl doorgegeven. Er was garantie om binnen 31 dagen de telefoon om te ruilen voor een nieuwe. Op 14 november heb ik een nieuwe ontvangen. Maar op 18 november constateerde ik dat die hetzelfde probleem had. Weer contact opgenomen met mobiel.nl. Ik wilde een ander merk toestel, dit kon niet. Zij vroegen of ik al een nieuwe simkaart had geprobeerd, heb een nieuwe simkaart gekocht en erin gedaan, het probleem bleef bestaan. Op 21 november is de telefoon opgehaald door Dr. Mobile voor reparatie. 26 november had ik hem weer terug en als er wat mis was moest ik dat binnen 2 dagen doorgeven. Ik heb even getest of alles goed was, ik was nu wel verstaanbaar. 29 november belde ik iemand en die zegt: je klinkt als een robot, ik versta je niet! Dus ik ga weer contact met mobiel.nl opnemen maar heb heel weinig vertrouwen in hen gekregen. Wat heb ik aan een telefoon waar ik niemand normaal mee kan bereiken? Geen arts, 112, familie, werk... je kan niet iedereen appen.

Het is beter dat ik een ander merk telefoon krijg die dit soort klachten niet heeft OF een echt goed werkende Nokia 9 Pureview. Geen afgekeurde telefoon.

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mobiel.nl?