Klacht Mobiel.nl: Mobiel.nl kan mij geen werkend toestel leveren.

Klachtnummer
# 424846
Gebruiker
Patrick Schoof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in mei 2019 heb ik via mobiel.nl een toestel/abonnement aangeschaft.
Vanaf het begin kan ik geen normaal telefoongesprek voeren (anderen kunnen mij tijdens het gesprek niet horen).

Ik heb mijn toestel 4x opgestuurd ter reparatie (ondertussen heb ik een ander type toestel ontvangen waar ik hetzelfde probleem mee heb).

Na 10 maanden heb ik geen vertrouwen meer dat dit probleem opgelost kan worden. Ik wil mijn contract opzeggen wegens het niet kunnen leveren van een werkend product.

Mobiel.nl zegt mijn probleem niet te kunnen oplossen en stuurt mij door naar de provider (Hollandsnieuwe). Hollandsnieuwe verwijst mij door naar Mobiel.nl omdat ik via hun website mijn telefoon heb aangeschaft.

Ik heb op dit moment het punt bereikt dat ik mijn laatste betaling heb terug laten storten omdat ik het gevoel heb dat ik aan het lijntje gehouden wordt.

Beide bedrijven zijn op de hoogte dat ik stop met betalen, maar ondertussen wordt mijn probleem niet opgelost.

De oplossing

Ik wil dat mijn contract ontbonden wordt wegens het niet leveren van een werkend product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mobiel.nl?