Klacht Mobiel.nl: Niet houden aan de levertijd

Klachtnummer
# 324821
Gebruiker
Apple07
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij mobiel.nl een nieuwe iPhone xs besteld op de pre order dag, toen stond er bij levertijd in de week van 24e september. Dit heb ik gewoon afgewacht. Toen ging ik halverwege die week eens kijken hoe het zat met mijn levering, maar toen was levertijd al veranderd naar 1/2 weken.... nu de week van de 24e september voorbij is nog steeds niets ontvangen.. afgelopen vrijdag dus weer gekeken, toen stond er ineens een levertijd van 2/3 weken. Ik heb ze hier ook over bericht, toen in eerste instantie zeiden ze ook van in de week van 24e september en sinds dien ook dat de levertijd steeds langer wordt. Kan ik hier nu iets aan doen bij het bedrijf of via een andere weg? Omdat se zich niet aan de afgesproken levertijd houden en die steeds langer laten worden

De oplossing

Een oplossing zoeken bij mobiel.nl en dat zij er iets aan gaan doen en met een mooi excuses komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties