Klacht Mobiel.nl: Sony Experia XA (smartphone) werkt niet naar behoren. Wifi werkt meestal niet.

E.J. Gerritsen

Sony smartphone Experia XA nr 358125077442070 werkt niet naar behoren. Wifi werkt meestal niet !

Direct na de aanschaf van de Sony Experia XA kwam ik erachter dat de accu niet goed functioneerde >> deze is vervangen door Sony. De wifi is voortdurende een bron van ergernis geweest, doet het vaak niet !!
Gisteren, 8 januari 2018, heb ik de smartphone voor de 3e keer ingeleverd bij mobiel.nl. De wifi werkt meestal niet, valt uit, wifi symbool is wel regelmatig te zien bovenaan het scherm, maar de wifi werkt vaak niet !!
Je komt erachter door aan omstanders te vragen, hebben jullie wel wifi. Dagelijks start ik het toestel meerdere keren opnieuw op, dan werkt de wifi soms wel weer, maar valt vaak gewoon weer uit met wel/niet het wifi beeldje op het scherm.
Ik heb van mobiel.nl een leen-toestel gekregen, op dit toestel is nog geen enkele keer de wifi uitgevallen !!!!

Ik wil "gewoon" een goed werkende smartphone.
Ik verwacht dat het met de Sony XA niet meer gaat gebeuren !!
Het is heel vervelende dat je niet kunt vertrouwen op de werking van wifi op je smartphone.

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

E.J. Gerritsen
Uiteindelijke oplossing 08 februari 2018 een ander toestel is door de reparatiedienst van Sony via Mobiel.nl geleverd > een sony XA dus. Helaas werkt op dit toestel de WiFi en Bluetooth ook niet adequaat. Ook dit toestel is niet betrouwbaar !! Ik heb bij Mobiel.nl uitgebreid aandacht gevraagd voor een adequate afhandeling van onderhavig probleem aan de Sony XA. Mobiel.nl kon niets voor mij betekenen ! Omdat ik door omstandigheden goed bereikbaar moet zijn via WiFi heb ik ten einde raad een nieuwe GSM aangeschaft >> Geen Sony dus !! en niet bij Mobiel.nl ! Ik heb dit ook gemeld bij/aan de verkoopbalie bij Mobiel.nl. Nooit meer een Sony GSM en ook niet meer naar Mobiel.nl jammer