Klacht Mobiel.nl: uitvoering overeenkomst niet volgens afspraak

Klachtnummer
# 182951
Gebruiker
Petraschouten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb onbeperkt telefoonabonnement afgesproken met Mobiel.nl (is vastgelegd via telefoongesprek en is bevestigd per mail). Zij zetten dat abonnement uit bij Vodafone. Die heeft doorgekregen dat het een abonnement is voor 300 belminuten. Elke maand krijg ik een rekening van de minuten boven de 300 minuten. Rekeningen lopen behoorlijk op. AL diverse malen contact gehad met Mobiel.nl en zij beloven het op te lossen maar dit gebeurt niet. Ik kan de betaling niet stopzetten omdat die rechtstreeks door Vodafone wordt gedaan en daarmee heb ik geen contract. Ik wil heel graag weten wat ik kan doen om mijn te veel betaalde rekeningen op te eisen. EN te zorgen dat Mobiel.nl zorgt dat het goed komt.

De oplossing

Teveel betaald bedrag terugstorten en ik wil van het contract af, met een termijn waarmee ik mijn telefoonnummer kan behouden bij een andere provider.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobiel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties