Klacht Mobile Academy: Onterecht aanmelding van internetdienst Mobile Academy

Klachtnummer
# 110886
Gebruiker
M. Olthof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 22 februari wordt wekelijks 5 Euro aan mijn factuur van Kpn toegevoegd voor een internetdienst, welke ik niet heb aangevraagd. Deze dienst is in maart opgezegd, maar weer vernieuwd en de afschrijving is door gegaan.

Er kan geen bewijs getoond worden dat ik mij heb aangemeld en ik ontvang ook geen dienst van het bedrijf. Gezien de vele klachten ben ik niet de enige die slachtoffer is van dit bedrijf.
Inmiddels is een bedrag van 65 Euro afgeschreven. Met name het feit dat dit zomaar plaatsvindt stoort mij.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk terugstorten van het in rekening gebrachte bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobile Academy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mobile Academy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen