Klacht Mobile-repair.nl: Breng hier NIET je telefoon!!!!

sebastiaan

In de zomer 2015 had ik een kapot scherm van de iphone 6.
[naam verwidjerd door moderator] van Mobile repair heeft m vervangen , maar het was geen originele.
Als hij die binnen had, dan zou hij contact opnemen. Maanden later had hij nog niet gebeld. Hij was 'vergeten' te melden dat je geen updates kon uitvoeren met een niet-origineel scherm. Na een update crashte mijn telefoon eind oktober. Ik heb de iphone 6 gebracht met de opdracht de telefoon te repareren. Na 2 weken was er nog niets gebeurd,maar ik heb mijn telefoon heel hard nodig. Of hij kon het niet of hij wou het niet. Nu had ik gezegd dat mijn telefoon binnen 2 dagen klaar moest zijn, anders haal ik een nieuwe op zijn kosten. Dat was geen probleem en ik mocht een nieuwe halen. Begin november heb ik [naam verwidjerd door moderator] de factuur gestuurd , maar tot op heden (21-3-2016) heeft hij nog niets betaald. De eerste weken regelmatig contact gehad en elke keer was er wel een andere smoes. Factuur kwijt, iemand overleden in de familie enz enz .Nu niet meer bereikbaar!!

Ik wil gewoon mijn geld van de aanschaf van mijn nieuwe telefoon.
Of ik wil mijn oude telefoon terug, maar wel gemaakt en dat alles het naar behoren doet.
Ik heb er immers al voor betaald.

Wij vinden dat Mobile-repair.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!