Klacht Mobile-repair.nl: Wanprestatie/ gebrekkige communicatie/ oplichting?

Klachtnummer
# 9402
Gebruiker
F.H. Vorgers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet correct gerepareerde (gevallen) mobiele-telefoon (Nokia-Lumia 800).
Na het insturen van een Mobile-repair.nl reparatie formulier is het toestel, zonder adequate informatie van 14 mei t/m 4 juli 2012 in reparatie geweest. Na dringende verzoeken van mijn kant is het toestel niet goed functionerend aan mij geretourneerd. De ondeugdelijke reparatie heeft plaats gehad na betaling van 110,00 euro. Op een verzoek eea op te lossen of de betaling te restitueren is niet gereageerd,

Mobile-repair.nl t.n.v. de heer [naam verwijdert] laat in het geheel niets van zich horen.
[*********] mobile-repair.nl
Van Gijnstraat 22, 2288 GB Rijswijk
info@mobile-repair.nl
http://mobilerepair.hyves.nl

N.B. Het toestel is door het Nokia service-center ( KPN ) binnen 2 dagen geheel functionerend naar tevredenheid gerepareerd.

De oplossing

restitutie van de betaalde reparatiekosten, op basis van wanprestatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobile-repair.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties