Klacht Mobile Vikings: Ondanks automatische opwaardering toch 80,- kwijt!

Klachtnummer
# 71501
Gebruiker
edwing
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een gsm abonnement bij Mobile Vikings. Hierbij heb ik 1,5GB, 500SMSjes en 15,- aan tegoed. (dit laatste is 6 maanden houdbaar en stond bij mij inmiddels op 80,-)

Vandaag, toen ik wilde bellen, bleek op eens mijn tegoed op te zijn.
Erg vreemd daar ik automatische opwaarderen aan heb staan en vrij weinig bel.

Na contact met een helpdesk medewerker blijkt dat ik 'te veel' MB's had gebruikt.
Het automatisch opwaarderen gebeurt schijnbaar alleen 32 dagen na de vorige opwaardering. Als hij voortijdig op is gebeurd er niets.
Gevolg hiervan is dat ik 160MB over mijn bundel zat en hierdoor 80 euro!!! kwijt ben aan extra kosten.

Ik was in de veronderstelling dat een automatische opwaardering betekent dat je automatische opgewaardeerd wordt wanneer dit nodig is. Dit blijkt nu dus niet te zijn.

Ik vind dit dan ook echt misleiding en zou graag een nette oplossing zien.

De oplossing

Ik wil mijn tegoed gecompenseerd krijgen.

In de faq een aanpassing doorvoeren zodat dit duidelijk is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobile Vikings hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?