Klacht mobile4sure: telefoon opghaald door Young&Parker cq Mobile4sure en nu onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 295797
Gebruiker
AK-1911
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een verzekering afgesloten bij Young&Parker voor mijn mobiele telefoon. Zij werken vervolgens samen met Mobile4sure. Doordat mijn telefoon is gevallen heb ik deze aangemeld voor reparatie. Aanmelding bevestigd en op 26 januari jl. is deze opgehaald. Hier heb ik een ontvangsbewijs van. So far so good. Maar dan na 2 weken niets gehoord te hebben zend ik een mail met de vraag wat de status is. Geen bericht terug. Nog een email naar mobile4sure, dan nog een naar Young&Parker, dan een bericht via contactformulier op de website .. ook niets. Dan bellen, geen gehoor verbinding wordt verbroken? Volgende dag nog een keer proberen, 27 minuten in de wacht. Young&Parker blijkt nu Securan te heten, dus ook daarheen gemaild en gebeld. Ben inmiddels 6 weken mijn telefoon kwijt en heb geen idee of deze nog gerepareerd retour komt? Ondertussen worden wel de premies afgeschreven maar zijn ze onbereikbaar! Heb de premies laten storneren, maar ook hier geen reactie tot op heden....

De oplossing

ik wil per direct mijn telefoon gerepareerd terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat mobile4sure hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AK-1911
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen enkele, er is geen contact met mij opgenomen door Young&Parker of Mobile4sure
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over mobile4sure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen