Klacht Mobl-apps: Via sms adres 3555 werd 2 x achterelkaar € 20 afgeboekt zonder dat ik me bewust voor deze dienst geabonneerd had.

Klachtnummer
# 104336
Gebruiker
Mariatheuws-raedts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De dienst is na de reparatie van mijn telefoon er op gekomen zonder dat ik daar expliciet toestemming voor heb gegeven. Het is onduidelijk hoe deze dienst te stoppen is. Ik heb het probleem tijdelijk opgelost door geen geld meer op mijn pre-pay kaart te storten. Maar kan daardoor alleen maar gesprekken ontvangen en niet meer zelf bellen.
Ik heb via de firma die mijn telefoon gerepareerd heeft geprobeerd de dienst te stoppen maar zonder duidelijk resltaat

De oplossing

Ik heb het nummer op mijn pre-pay kaart nu afgeschaft omdat ik de dienst niet kon stoppen en overgestapt naar een andere provider

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobl-apps hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mobl-apps?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen