Klacht Mobsfun: mobsfun

Klachtnummer
# 155635
Gebruiker
dieneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

25 december onterecht sms-jes ontvangen van Mobsfun. 28 dec. bericht dathet teveel in rekening gebrachte geld word verrekend. hier inmiddels 6 keer over gebeld, verhaal veranderd steeds. de jongen aan de telefoon kan niets meer voor ons doen, gegevens zijn doorgestuurd naar supervisor.....Na 4 weken dus nog niks opgeschoten!!!!

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobsfun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mobsfun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen