Klacht Mobsfun: SMS berichten te veel belast

Klachtnummer
# 155341
Gebruiker
Cathja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28-12-2015 sms bericht ontvangen dat er teveel sms berichten in rekening worden gebracht en dat er contact opgenomen kan worden met het reeds vermelde telefoonnnummer. Dit gedaan en wordt dan doorverwezen om een mail te sturen. Dit gedaan maar geen reactie ontvangen. Inmiddels al 4 keer gebeld en telkens een ander verhaal en tevens meerder malen gemaild zonder reactie. Nu ruim 4 weken verder en het bedrag van ruim 90 Euro nog niet retour mogen ontvangen.

De oplossing

Bedrag retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mobsfun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mobsfun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen