Klacht Mode-Statements: 2 maanden terug een bestelling geplaatst en nog niks ontvangen

Klachtnummer
# 276347
Gebruiker
Nicoll
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 11 augustus heb ik een bestelling geplaatst bij mode statesment.deze heb ik niet ontvangen. Ik heb meerdere malen gepoogd om contact op te nemen via hun klanten service en de eerste keer werd er vermeld dat mijn pakketjes 20 sept verzonden zou worden. Weer contact opgenomen na 20 september en nog steeds zonder resultaat geen reactie.Wanneer ik inlogd op de site van mode statesment via mijn account staat er vermeld dat mijn pakketjes 30 sept geleverd zou worden. Ik Heb na 30 sept contact op genomen en geen responds/reactie ontvangen. Meerdere malen bericht terwijl er vermeld wordt dat ze binnen 3 werkdagen zullen reageren.het is nu 2 maanden dat ik mijn bestelling heb geplaatst en heb niks binnen gehad.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat ze mijn geld retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Nicoll
    Datum
    Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen van mode statesment en ook het product niet ontvangen. Ik hoop dat wij tot een redelijk besluit komen.
  2. Auteur
    Nicoll
    Datum
    Nog steeds geen reactie van mode statesment ontvangen.

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen