Klacht Mode-Statements: 2 maanden terug een bestelling geplaatst en nog niks ontvangen

Nicoll

Op 11 augustus heb ik een bestelling geplaatst bij mode statesment.deze heb ik niet ontvangen. Ik heb meerdere malen gepoogd om contact op te nemen via hun klanten service en de eerste keer werd er vermeld dat mijn pakketjes 20 sept verzonden zou worden. Weer contact opgenomen na 20 september en nog steeds zonder resultaat geen reactie.Wanneer ik inlogd op de site van mode statesment via mijn account staat er vermeld dat mijn pakketjes 30 sept geleverd zou worden. Ik Heb na 30 sept contact op genomen en geen responds/reactie ontvangen. Meerdere malen bericht terwijl er vermeld wordt dat ze binnen 3 werkdagen zullen reageren.het is nu 2 maanden dat ik mijn bestelling heb geplaatst en heb niks binnen gehad.

Mijn gewenste oplossing is dat ze mijn geld retourneren

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nicoll
    Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen van mode statesment en ook het product niet ontvangen. Ik hoop dat wij tot een redelijk besluit komen.
    Nicoll
    Nog steeds geen reactie van mode statesment ontvangen.

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?