Klacht Mode-Statements: 29 mei jurk besteld, nog steeds niet ontvangen, en nu ineens niet meer leverbaar.

sad Niet opgelost
SB

29 mei had ik een jurkje besteld en tot op heden niks ontvangen.
Inmiddels ben ik 20 mailtjes verder en krijg gewoon geen reactie, alleen dat de leverdatum weer is uitgesteld, dan kunnen ze het ineens niet meer leveren en mag ik wat anders uitzoeken en krijg ik een kortingsbon, dan hebben ze het ineens weer te druk en word ook het beantwoorden van mijn vraag uitgesteld. En na verzoek om mijn geld terug te storten, krijg ik geen reactie, alleen dat ik moet wachten op antwoord omdat het zo druk is.
Daarnaast staat het jurkje al die tijd nog als beschikbaar op de site......????
Wat kan ik doen?

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld, incl verzendkosten terug!

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mode-Statements
    Beste Sabine,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Helaas hebben wij enige tijd een achterstand gehad waardoor wij niet een juiste service hebben kunnen bieden.

Wij hebben de klacht nagekeken in ons systeem. Volgens onze gegevens is inmiddels jouw verzonden e-mail opgepakt en is er een oplossing geboden.

Onze excuses voor het ongemak en het vervelende verloop!

Mocht je nog vragen hebben? Stuur gerust een e-mail terug!

Met vriendelijke groeten,

Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

SB
Op 29 mei kocht ik een jurkje bij Mode Statements. Na vele mails, waarin de verzend datum telkens werd uitgesteld en uiteindelijk was het niet meer leverbaar en moest ik maar iets anders uitzoeken. Toen zag ik dat het jurkje nog steeds wordt aangeboden, heel vreemd vond ik. Ik had gevraagd of ik mijn geld terug mocht en na weken mailen, zonder reactie, had ik besloten dit via klachtenkompas te doen. Toen had ik binnen een halve week antwoord. Ze geven aan dat ze het bedrag zullen terugstorten, en dat zal pas eind november in werking worden gezet. Wettelijk zouden ze het bedrag al binnen 14 dagen moeten terugstorten als leveren niet mogelijk is. Dit heb ik hen vandaag laten weten via de mail. Ik ben benieuwd naar hun reactie. Kortom; ik vind het vreemd dat een bedrijf, wat niet de producten kan leveren, mijn geld al vanaf 29 mei in bezit heeft en zegt dat ik het eind november pas weer terug krijg. Ik wacht het maar weer af...

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?