Klacht Mode-Statements: Artikel geannuleerd en geen geld terug ontvangen.

Marjolein1920

17 maart 2017, een bikini besteld. Deze was niet leverbaar. Ik zou mijn geld terug krijgen. Meerdere malen contact gezocht om mijn geld 39,98 terug te krijgen. Eerst reageerde ze niet meer op mijn e-mails en inmiddels reageren ze ook niet meer op whatsapp en ik heb me geld ook nog niet terug. Vervolgens heb ik op een andere site een klacht ingedient. Nu werd de belofte gemaakt dat ik in de laatste 2 weken van april mijn geld terug zou krijgen. Helaas alweer niks ontvangen. Inmiddels is het 4 mei.

Geld terugkrijgen

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hi Marjolein,

Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.

We nemen jouw klacht binnen 2 werkdagen in behandeling en zullen streven naar een spoedige oplossing!

Met vriendelijke groeten,

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
    betreft klacht

Goedendag Marjolein,

Graag nemen we eventjes contact met je op n.a.v. je verzonden e-mail en geplaatste klacht van vandaag.

Helaas zien we dat jouw betaling er tussen door is geglipt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We hebben dit direct even opgelost. Jouw betaling zal binnen 3 werkdagen onder de naam stichting SISOW op je rekeningnummer staan.

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

Follow @ FB
    Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?