Klacht Mode-Statements: bestelde, betaalde producten nooit ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 268424
Gebruiker
MirandaSanne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

19 mei 2017 2 artikelen besteld, niets ontvangen. 7 juni 2017 hierover contact met mode-statements gehad, zouden dit gaan oplossen. 20 juli 2017 kreeg ik bericht dat mijn bestelde item nog steeds niet op bestemming was en dat tussen 15 - 22 juli planning stond. 20 juli 2017 via app gevraagd hoe het met mijn bestelling staat en een klachtenformulier via hun site ingevuld, en tot op heden niets. Alles in mei betaald €34,97 en nu in juli nog niets ontvangen.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,
    Ik heb uw betaling getraceerd en uw klacht doorgestuurd naar Mode Statement.
    Zij zijn verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling.
    Mocht ik iets vernemen van de webshop dan zal ik u berichten.
    Met vriendelijke Groet,
    Sisow Payment Provider
    Direktie
  2. Auteur
    MirandaSanne
    Datum
    Ik heb uiteindelijk een mail van mode-statements gekregen met de info dat de bestelde artikel welke ik 19 mei 2017 besteld heb niet door de groothandel geleverd kunnen worden. Nu kreeg ik een tegoedbon, deze wilde ik direct gebruiken, dus plaats een bestelling en krijg de melding ‘helaas, deze kortingscode is ongeldig’ hierover direct via de app van mode-statements gecommuniceerd maar helaas geen reactie. Vandaag 10 oktober 2017 hierover ook een email naar mode-statements gestuurd. Ik hoop dat dit één deze dagen alsnog opgelost wordt, zo niet dan ben ik genoodzaak hier aangifte van te doen.
  3. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Hasanna,

    Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Wij hebben inmiddels een oplossing geboden en die tevens in een privé bericht toegestuurd.

    Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.

    Onze excuses voor het vervelende ongemak!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MirandaSanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
M'n geld terug
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen