Klacht Mode-Statements: Bestelling niet geleverd, geannuleerd en nog geen geld retour

Yvonne

Van de zomer kleding besteld, nog niet ontvangen. Inmiddels is de bestelling geannuleerd en zou ik het geld terugkrijgen.. nog niks terug! Erg kwalijk!!

Geld terug storten!

Beste Yvonne,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over onze webshop. Helaas is het e.a. niet goed verlopen. Wij hebben een groot deel van onze pre-orders niet uitgeleverd gekregen. De communicatie over dit probleem is niet goed verlopen, hierdoor zijn er veel dingen mis gegaan. Er zijn o.a. afspraken gemaakt die niet nagekomen kunnen worden, dit is uitermate vervelend voor de consument.

Het spijt ons oprecht dat je hier hinder van ervaart. Wij hebben dan ook besloten de verkoop stop te zetten en eerst alle intern kwesties op te lossen.

Inmiddels is er een e-mail toegestuurd (check ook je spam) en zullen wij uiterlijk maandag 10 december een voorstel doen om jouw openstaande betaling op te lossen.

Nogmaals onze exucses voor het ongemak, we streven naar een spoedige afhandeling!

Met vriendelijke groeten,

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
    Ik wacht 10 december af!
    Yvonne
    10 december was gisteren.. zo geduldig ben ik niet meer.
    Beste Yvonne,

Bedankt voor je berichtje. Volgens onze gegevens is er een voorstel toegestuurd, we sturen je deze nogmaals toe. Check ook zeker je spam even!

Met vriendelijke groeten,

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
    Yvonne
    Ontvangen. Maart 2019 is de maximale einddatum voor de betaling.

Yvonne
Uiteindelijke oplossing 29 maart was de afgesproken betaaldag. Nog steeds niks ontvangen.. Vandaag 7 mei, nog steeds niks en ook geen antwoord op mijn mail.