Klacht Mode-Statements: Bestelling niet geleverd, na 3 maanden en verschillende mails verder nog geen reactie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 328808
Gebruiker
Tall0711
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen,

24 juni 2018 heb ik een bestelling geplaatst. Na een aantal 'uitstel van levering e-mails' verder kreeg ik uiteindelijk op 24 augustus een e-mail dat mijn bestelling helaas niet kon worden geleverd en dat voor dit probleem een passende oplossing zou worden gezorgd.

19 september heb ik hierop gereageerd, 3 oktober weer. 3 weken later heb ik hier nog steeds geen reactie op gekregen en daarom gister weer een e-mail gestuurd.

Ik hoop dat wij dit probleem netjes kunnen oplossen en ik wil graag mijn geld teruggestort hebben.

Hartelijke groet,
Chantal Staal

De oplossing

Ik wil graag mijn geld teruggestort hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Tall0711
    Datum
    Bijna een week later helaas nog niks vernomen.
    Graag een reactie.

    Hartelijke groet,
    Chantal
  2. Auteur
    Tall0711
    Datum
    Nog steeds geen reactie.

    Groet, Chantal
  3. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Chantal,

    Wat vervelend dat je niet met ons in contact kunt komen. Helaas hebben we nog een achterstand die op dit moment nog niet volledig verwerkt is. Onze excuses dat je hiervan hinder ervaart.

    We zullen jouw annulering direct oppakken, en streven naar een spoedige afhandeling!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    Follow @ FB
    Follow @ IG

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tall0711
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bestelling is geannulleerd en ik krijg mijn geld binnen 14 dagen teruggestort (zie mail hieronder). Dit was op 6 november 2018. Tussendoor heb ik nog in maart een e-mail gekregen dat ze een oplossing zouden hebben gevonden voor een betalingsregeling. Een maand later kreeg ik een mail dat het toch allemaal langer zou gaan duren. Ik heb hierop geantwoord, helaas geen reactie. Zojuist heb ik weer een mail gestuurd en ik hoop op een reactie daarop. ---------------------------- Beste Chantal, Bedankt voor je berichtje. Onze excuses dat jouw e-mail en annulering nog niet is verwerkt, helaas hebben wij een achterstand door de drukte. Uiteraard begrijpen we jouw keuze om de order te annuleren. Jouw betaling staat automatisch binnen 14 dagen weer op je rekeningnummer. Mocht je nog vragen hebben, stuur ons gerust een berichtje toe! We hebben overigens ook jouw klacht beantwoord, zou je deze ook willen afsluiten? Met vriendelijke groeten, Mode-Statements
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen