Klacht Mode-Statements: bestelling niet nagekomen en terugbetaal voorstel niet nagekomen.

Loes

Ik heb ruim een jaar geleden een bestelling geplaatst, de levering is meerdere malen uitgesteld en uiteindelijk volledig geannuleerd. Ook heb ik mijn betaling van 139,95 nooit terug ontvangen. Hierover is meerdere malen (helaas slecht) contact geweest, waarbij meerdere gemaakte afspraken over het terugbetalen van mijn geld niet zijn nagekomen. Momenteel reageert Mode-Statements helemaal niet op mijn contactpogingen. Ordernummer: #201815168

Ik wil dat ik mijn betaling terug ontvangen op mijn rekening.

Beste Loes,

Wat vervelend dat het contact zo slecht verloopt. Wij nemen graag jouw openstaande klacht alsnog in behandeling. Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met je opnemen om tot oplossing te komen.

Met vriendelijke groeten,

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
    Beste Loes,

Inmiddels hebben wij contact gehad en is er een nieuwe betaalafspraak met je gemaakt. Wij vernemen graag van je zodra deze afspraak is nagekomen, dan kan de klacht netjes gesloten worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Hartelijk dank voor je medewerking en begrip rondom de situatie.

Met vriendelijke groeten,

www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
    Loes
    Inmiddels is er inderdaad een nieuwe afspraak gemaakt voor de terugbetaling. Deze staat nu op 1 augustus. Tegen die tijd zal ik laten weten of deze ditmaal nagekomen is.
    Loes
    Graag klacht nog niet sluiten.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren