Klacht Mode-Statements: bestelling niet nagekomen en terugbetaal voorstel niet nagekomen.

Klachtnummer
# 364667
Gebruiker
Loes
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb ruim een jaar geleden een bestelling geplaatst, de levering is meerdere malen uitgesteld en uiteindelijk volledig geannuleerd. Ook heb ik mijn betaling van 139,95 nooit terug ontvangen. Hierover is meerdere malen (helaas slecht) contact geweest, waarbij meerdere gemaakte afspraken over het terugbetalen van mijn geld niet zijn nagekomen. Momenteel reageert Mode-Statements helemaal niet op mijn contactpogingen. Ordernummer: #201815168

De oplossing

Ik wil dat ik mijn betaling terug ontvangen op mijn rekening.

4 reacties

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Beste Loes,

    Wat vervelend dat het contact zo slecht verloopt. Wij nemen graag jouw openstaande klacht alsnog in behandeling. Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met je opnemen om tot oplossing te komen.

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
  2. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Beste Loes,

    Inmiddels hebben wij contact gehad en is er een nieuwe betaalafspraak met je gemaakt. Wij vernemen graag van je zodra deze afspraak is nagekomen, dan kan de klacht netjes gesloten worden.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Hartelijk dank voor je medewerking en begrip rondom de situatie.

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

    www.mode-statements.com
    info@mode-statements.com

    BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104
  3. Auteur
    Loes
    Datum
    Inmiddels is er inderdaad een nieuwe afspraak gemaakt voor de terugbetaling. Deze staat nu op 1 augustus. Tegen die tijd zal ik laten weten of deze ditmaal nagekomen is.
  4. Auteur
    Loes
    Datum
    Graag klacht nog niet sluiten.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren