Opgelost door Mode-Statements: Bestelling nooit ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 282672
Gebruiker
Mo793
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb in de zomer een jurkje besteld bij mode-statements. Tot op heden nog niks ontvangen. Enkele e-mails verzonden hier kreeg ik echter geen gehoor op zelfs contact op proberen te nemen via facebook en heb zelfs hun nummr kunnen achterhalen maar zoals verwacht nam hier ook niemand op. Na een review geschreven te hebben op een website reageerde ze eindelijk via mail, ze zouden me het geld terug storten (na eerst nog proberen over te halen voor een tegoedbon of ander artikel). Na eindelijk contact te hebben gehad had ik gehoopt eindelijk mijn geld terug te krijgen, echter staat dit nog steeds niet op mijn rekening. Ze hadden ook gevraagd op mijn review in te trekken aangezien ze hier niet vrolijk van werden, dit heb ik ook gedaan. Helaas nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Laatst een email verzonden dat ze binnen een week mijn geld konden gaan storten, nog steeds geen reactie. Wat een slecht bedrijf..

De oplossing

Ik wil mijn geld (€30) terug gestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Goedemiddag Monique

    Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Wij nemen jouw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com
  2. Auteur
    Mo793
    Datum
    Nog steeds geen reactie gehad van het bedrijf zelf. Zonde, ik denk dat ik kan fluiten naar mijn geld! Wees gewaarschuwd en koop niks bij dit bedrijf, je zult niks ontvangen en kan ook fluiten naar je geld!
  3. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Monique,

    Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Wij hebben inmiddels een oplossing geboden en die tevens in een privé bericht toegestuurd.

    Mocht je nog vragen hebben horen we dit graag.

    Onze excuses voor het vervelende ongemak!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mo793
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug te storten zodra ze zelf het weer kunnen. Hopelijk word het nagekomen, we wachten af tot januari!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen