Klacht Mode-Statements: Bestelling van 4 juli nog steeds niet ontvangen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 329341
Gebruiker
TheuntjeMandy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4 juli hebben we een bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds niks ontvangen. We hebben al tig keer contact opgenomen met dit bedrijf, reageren echter niet tot zeer slecht op mails. Zelfs met meerdere emailaccounts emails gestuurd zonder resultaat. Er is 2 maanden na dato 1 keer een mail gestuurd dat het geleverd zou worden. Ook die afspraak is niet na gekomen en sindsdien niks meer gehoord. Al met al een zeer slechte service, klachtenafhandeling, levering etc.!

De oplossing

Geld terug geven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    TheuntjeMandy
    Datum
    Ook na het melden van mijn klacht op deze website nog steeds geen enkele reactie ontvangen van mode-statements. Inmiddels een paar maanden verder. Nog geen bestelling binnen, nog geen geld terug, nog geen reactie ontvangen hoe op te lossen. Dat dit bedrijf dus nog bestaat is mij een groot raadsel! Ik zal dan ook iedereen af raden hier ooit wat te bestellen. En voor de mensen van mode-statements bedankt dat jullie zo met klanten en bestellingen omgaan!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TheuntjeMandy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot op heden nog geen enkel bericht ontvangen. En op dit moment voelt het als diefstal!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen