Klacht Mode-Statements: Betaald maar geen product ontvangen en geen contact mogelijk.

Klachtnummer
# 271804
Gebruiker
RC
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 09-08-2017 heb ik bij Mode Statements (www.mode-statements.com) een ketting besteld voor het bedrag van €7,98. Geen groot bedrag maar wanneer ik betaal voor een dienst/product dan verwacht ik dit natuurlijk ook.

Het eerste dat mis ging is dat ik geen bestelbevestiging kreeg en gelukkig de Ideal betaling naar mijn e-mail adres heb gestuurd.
Ik heb vervolgens een mail gestuurd naar het bedrijf om te vragen of mijn order goed was aangekomen. Dit was het geval en ze zouden mij een bestelbevestiging sturen. Deze nooit gekregen en wederom een mail gestuurd waar nooit reactie op kwam. Nadat ik nogmaals contact zocht kreeg ik plots een mail met het bericht 'Wij hebben een levertijd van 10 WERKDAGEN' en Vanaf nu zullen we je op de hoogte houden omtrent je levering. Jouw leverdatum zullen we binnen 3 WERKDAGEN toesturen.

Inmiddels ruim 2 weken verder op 25-08 nog steeds geen uitzicht op mijn bestelling en wederom een mail gestuurd.

Op 1 september vandaag nog steeds niet mogen vernemen. Geen mail, geen update en geen product.

De oplossing

Mijn oplossing... Ik begrijp heel goed dat er levertijden zijn, overmacht kan zijn, fouten gemaakt kunnen worden.. Maar op deze manier ga je niet met klanten om. Ik heb sterk het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word en dat de producten gewoon nooit geleverd gaan worden. Als ik niets uit mezelf laat horen verneem ik ook niets van Mode Statements! Graag zie ik dan ook z.s.m. mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    RC
    Datum
  2. Auteur
    RC
    Datum
    Nog steeds niets gehoord.
  3. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Hi Ryanne,

    Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend! Wij nemen contact met je op via het aangegeven e-mailadres. We gaan graag even kijken of we een goede oplossing kunnen vinden.

    Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements
  4. Auteur
    Mode-Statements
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Ryanne,

    Inmiddels is er een oplossing geboden per e-mail. Hopelijk kan je je hierin vinden! Mocht je nog vragen hebben dan kan je een respons toesturen op de desbetreffende e-mail.

    Onze excuses!

    Met vriendelijke groeten,
    Mode-Statements

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?