Klacht Mode-Statements: Geen betaling retour na niet uitleveren van producten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 339480
Gebruiker
Aukelien Visser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee jurkjes besteld (pre-order). Na weken wachten duurde het nog twee maanden voordat de order binnen zou komen en dus heb ik de order geannuleerd. Ik had al wel betaald, dit geld heb ik echter nooit retour ontvangen. Er zouden betalingsproblemen zijn bij Mode-statements (mail van 13-09-2018) en voor eind november zouden de terugbetalingen gedaan zijn. Helaas is het inmiddels 20-12-2018 en heb ik nog steeds niets retour ontvangen.

De oplossing

Ik wil dat het geld aan mij wordt teruggestort. Het gaat om €64,97.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Aukelien Visser
    Datum
    Belachelijk verhaal, Mode-statements zegt nu eind maart met een oplossing te komen. Erg ongeloofwaardig na het wachten vanaf juni... Ik heb geen vertrouwen in een goede afloop. Maar wat kun je anders dan afwachten?

    Wanneer je via klachtenkompas een klacht plaatst ineens reactie, maar blijven uitstellen van oplossingen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aukelien Visser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze geven aan eind maart met een oplossing te komen. Ik heb het gevoel aan het lijntje gehouden te worden. Inmiddels is het september. In april een bericht gehad dat Mode-Statements binnen 3 maanden met een oplossing komt en of je alsnog kleding af wil nemen. Gereageerd dat ik dat niet wil, maar mijn geld terug wil. Tot op de dag van vandaag geen geld + er wordt niet gereageerd op e-mails.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?