Opgelost door Mode-Statements: Geen bevestiging ontvangen

D01

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst. maar GEEN bevestiging ontvangen. Kan dit opgelost worden?

bevestiging aub

Wij vinden dat Mode-Statements hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mode-Statements
    Goedendag Desiree

Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements.com. We zien dat je nog niet eerder hebt uit gereken naar onze klantenservice. Voor dergelijke vragen willen we je dan ook adviseren om de volgende keer contact op te nemen via info@mode-statements.com. Dit maakt het voor iedereen een stuk gemakkelijker!

We hebben even gekeken in het systeem en zien dat je een foutief e-mailadres hebt ingevuld, dit kan natuurlijk gebeuren. We gaan dit direct eventjes voor je aanpassen. Tevens zien we dat jouw pakketje al is afgeleverd op jouw doorgegeven adres.

Mocht je nog vragen hebben, stuur ons gerust een e-mail via info@mode-statements.com

Met vriendelijke groeten,

Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
    KvK: 67042104

D01
Beste ModeStatements Mijn excuses! Ik heb inderdaad de bevestiging in de spam gekregen en zie zojuist het pakketje in de brievenbus liggen. Excuses hiervoor! Jullie hebben echt topservice nogmaals sorry! Groetjes Desiree

Ook een klacht indienen over Mode-Statements?