Klacht Mode-Statements: Geen geld terug na annulering van bestelling.

AJ#123

In mei 2018 heb ik een bestelling geplaatst op dr website van mode-statements. Het was een redelijk fors bedrag. Toentertijd heb ik dat overgemaakt naar mode-statements. Na lang wachten had ik mijn bestelling nog niet ontvangen. In augustus heb ik de bestelling geannuleerd per mail. Dit was op 08-08-2018. In deze mail stond dat ik binnen 30 dagen het geld terug zou krijgen. Na een hele tijd wachten heb ik mode-statements toch maar een mailtje gestuurd dat ik het jammer en vervelend vindt, dat ik het geld nog niet terug heb.

Ik krijg dan telkens de reactie dat jullie te maken hebben met een achterstand en dat het nog 1 week gaat duren. Naja alle begrip hiervoor, kan gebeuren. Na weer een tijd wachten, toch maar weer een mailtje gestuurd. Weer kreeg ik hetzelfde antwoord.

Begin oktober heb ik nogmaals een mail gestuurd, een Facebook bericht gestuurd en een klacht ingediend. Maar ik krijg nergens reactie op.

Daarna heb ik een klacht hier op klachtenkompas gezet op 15 oktober. Daarna ben ik direct benaderd en hebben ze een betaaldata voorgesteld, 7 november. Deze data zijn ze niet nagekomen. Ik ben er toen nogmaals achteraan gegaan, ze hebben weer een nieuwe betaaldata voorgesteld, 12 december. Ook deze betaaldata is nu verstreken en heb alweer geen geld ontvangen.

Op dit moment ben ik er echt ontzettend boos over en helemaal klaar mee. Ik wil gewoon graag mijn geld terug. Ben op dit moment al sinds Mei €169,94 euro kwijt en heb er nooit wat voor gekregen, ik zou graag per direct mijn geld terug willen!!!

Mode-statements moet mij het bedrag van €169,94 euro terug betalen!

Mode-Statements is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AJ#123
    Nog steeds nergens reactie op.
    AJ#123
    Ik zou graag een reactie willen.